Domov
    Kategórie
    Košík
    Obľúbené
    Profil

    Služby zákazníkom

    Skladom
    Zľava -34%
    778447de6d0067b2fe3f36c2fed1dfc1Aktivácia / Reaktivácia zariadenia
    Aktivujeme a reaktivujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov:

    ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, A3Soft, FiskalPRO, BOWA

    pokladnice pod názvom:

    Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT5000, FiskalPRO, Pandora

    Ide o uvedenie do prevádzky (fiskalizácia/aktivácia eKasa)

    Vytvorenie používateľského účtu zákazníka, príprava inštalácie zariadenia (pokladne, tlačiarne, terminálu). Nastavenie autentifikačných a identifikačných údajov pre eKasa, spárovanie so zariadením. Spustenie do prevádzky. Inštalácia VRP2 tlačovej služby, nastavenie tlače a prepojenie s platobným terminálom na úhrady platobnými kartami.

    Dodávateľ negarantuje zabezpečenie pripojenia k internetu, pokiaľ nie je zároveň jeho dodávateľom / poskytovateľom.

     
    Skladom
    7e57e624607b7868b6cb209e2473f316Nastavenie a aktivácia platobného terminálu
    Nastavíme a otestujeme platobné funkcie na platbu kartou pre platobné terminály, prípadne eKASA pokladnice ExVAN s platobným terminálom určené na PRENÁJOM.

    Ako servisná organizácia Vám vieme zariadenie zaslať už nastavené – bez potreby ďalších prieťahov.

     
    Skladom
    841b661a60c611210b666c99bde4d0d9Upgrade zmena VRP pokladnice na ORP s CHDÚ (eKASA)



    Upgrade FiskalPRO VRP (N3, N86, N82,,,) na plnohodnotnú eKasu FiskalPRO ORP obsahujúci Android aplikáciu FiskalPRO Mobile a CHDU (chránené dátové úložisko).


    Výhody ORP pokladnice oproti VRP Pokladnici:



    • rýchlejšia práca na ORP pokladnici

    • funkčnosť ORP pokladnice aj pri výpadku pripojenia na internet

    • jednoduchosť a väčšia prehľadnosť pri práci na ORP Pokladnici

    • lepšia podpora v prípade vzniku problému




    Čo zahŕňa daný prechod?


    Je potrebné, aby ste si na Finančnej správe zaregistrovali novú - ORP Pokladnicu (samotný vyplnenie jednoduchého formuláru Vám potrvá nanajvýš pár minút, proces registrácia trvá zvyčajne 1-2 dni). Po registrácii pokladnice si z Finančnej správy stiahnete autentifikačný a identifikačný súbor, ktorý potrebujeme na inštaláciu a nastavenie pokladnice. Tieto súbory nám zašlete a o ostatné sa postaráme my. K upgrade Vašej pokladnice budeme potrebovať aj Vašu pokladnicu.














     






     








    Viac informácií o novom zákone o zaokrúhľovaní nájdete tu: Vysvetlenie zákona



     








    V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.






     

    Skladom
    Zľava -19%
    09ea7ba56dda36c671027d13b95611faStiahnutie Certifikátu z portálu Finančnej správy

    Ak si neviete poradiť so stiahnutím Autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov


    Radi Vám pomôžeme zo stiahnutím certifikátu na stránkach Finančnej správy, ktorý potrebujete v prípade, že sa na Vašej pokladni nezaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.


    V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
    V spodnej časti nám zadajte prihlasovacie údaje a my Vám údaje stiahneme a následne vložíme nový certifikát do pokladne ORP.


    Skladom
    Zľava -7%
    09ea7ba56dda36c671027d13b95611faAktualizácia Certifikátu pokladníc - FiskaPRO, Elcom, BOWA, VAROS, MRP

    Ukončenie platnosti autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov


    V prípade, že sa na Vašej pokladni neaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.

    Poznámka:
    Staré autentifikačné údaje môžete ponechať platné (zneplatnia sa automaticky po uplynutí ich platnosti).
    Vygenerovanie nových autentifikačných údajov trvá cca 5-10 minút. Do ORP Vám nové autentifikačné údaje nahrá Vaša servisná organizácia podľa pokynov výrobcu ORP.

    >> Postup na stiahnutie certifikátu nájdete tu na tomto linku <<


    Súbor je potrebné uložiť vo formáte .xml a zaslať nám ho s heslom na našu mailovú adresu: info@epokladna.sk . Bez súboru a hesla Vám nevieme na pokladnici aktualizovať certifikát a tým zachovať jej funkčnosť.

    Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1/ORP/2021/IM


    V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.


    Vypredané
    Zľava -10%
    3cfc8401386710880b80f4c7345fa9d3Úradné overenie určeného meradla
    Určené meradlá uvedené na trh podliehajú pred uvedením do používania posudzovaniu zhody podľa osobitného predpisu13) a počas používania následnému overovaniu. Po vykonanej kontrole podliehajú prvotnému overeniu, ktoré platí u váh s automatickou činnosťou zvyčajne 2 roky.

    § 11 Určené meradlo - v našom prípade váha

    (1) O zaradení meradla do skupiny určených meradiel rozhoduje účel jeho použitia a používanie

    a) pri meraní, ktoré súvisí s platbami,
    b) pri ochrane zdravia, bezpečnosti, majetku alebo životného prostredia,
    c) pri príprave spotrebiteľského balenia,
    d) v inej oblasti verejného života, kde môžu vzniknúť konfliktné záujmy na výsledku merania alebo kde nesprávny výsledok merania môže poškodiť záujmy fyzickej osoby, právnickej osoby alebo verejnosti, alebo
    e) pri meraniach, ak tak ustanovujú osobitné predpisy.

    (2) Meranie súvisiace s platbami je najmä meranie

    a) v obchodných vzťahoch,
    b) na určovanie ceny pri priamom predaji spotrebiteľovi alebo
    c) na účely výpočtu ceny, poplatkov, taríf, cla, daní, zvýhodnení, pokút, náhrad, odškodnenia, poistenia alebo podobných platieb.

    (3) Bez vykonania metrologickej kontroly alebo posúdenia zhody sa určené meradlo nesmie uviesť na trh a používať.

    (4) Pri používaní určeného meradla na účel podľa odsekov 1 a 2 je hodnotou meranej veličiny hodnota materializovanej miery alebo hodnota indikovaná určeným meradlom.
    Skladom
    Zľava -20%
    3423823565abf38d3d7de8e29f617238AP02V2 tlačiareň - tlačová služba pre tlač z VRP 2 pre ExVAN Minipos 02
    Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.


    Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?


    Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.


    Link na stiahnutie tlačového ovládača pre Minipos 02 nájdete tu.



    Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať AP02V2 ovládač pre tlač. Tento tlačový ovládač je funkčný s aplikáciou Finančnej správy - VRP 2.

    Tento tlačový ovládač je určený iba pre zariadenia ExVAN Minipos 02, Minipos 02 a Elio Minipos 02.

    Licencia je pre jedno zariadenie. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude zariadenie používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu!

    Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Minipos 02.

    Kúpou licencie získavate:

    • 1 rok aktualizácie

    • 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie)

      Technické predpoklady funkčnosti aplikácie


      1. Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na  zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu

      2. Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.

      3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.




    Pri objednávke nezabudnite uviesť Vaše DIČ, aby sme vedeli vystaviť licenciu pre správnu organizáciu.





    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
    Skladom
    a49229f0b3e39d800aeb2d8711cf2e7bAktualizácia pokladníc FiskalPRO N3 VRP na VRP 2

    Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 

     

    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?


    Je potrebné, aby ste na svojich pokladniciach prešli na aplikáciu Finančnej správy VRP 2, keďže aplikácia VRP Pokladnica ktorú momentálne používate na tvorbu pokladničných dokladov bude funkčná pravdepodobne len do konca mesiaca júl. Keďže prechod VRP aplikácie na VRP 2 bol spojený aj s úpravou na strane zariadení FiskalPRO N3 VRP, licencia upgrade FiskalPRO N3 VRP 2 je spoplatnená.

     
    Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.



     


    Upozornenie: Pre prihlásenie v aplikácii VRP 2 je nutné použiť pôvodné meno a heslo poskytnuté z Finančnej správy (na prihlasovanie sa do aplikácie VRP Pokladnica) a následne vytvoriť si prihlasovanie cez PIN. Ak nemáte pôvodné prihlasovacie údaje musíte si nanovo podať žiadosť na Finančnú správu – dodanie nových prihlasovacích údajov trvá cca. 10 dní.

     
    Viac informácií o novom zákone o zaokrúhľovaní nájdete tu: Vysvetlenie zákona


    V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.






     

    Skladom
    Zľava -20%
    7d4fed6655b95c8296c5b4f327f8fa7bExVan2 Tlač - tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia



    Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.


    Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?


    Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.



    Tlačový ovládač pre tlač pokladničných dokladov z tlačiarní cez aplikáciu VRP 2 pre  Android si môžete stiahnuť tu. Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať ExVAN 2 driver pre tlač. Tento tlačový ovládač je určený pre zákazníkov, ktorí majú zakúpené mobilné tlačiarne s aplikáciou VRP driver alebo aplikáciou ExVAN Tlač a na novú aplikáciu prechádzajú z dôvodu prechodu na novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2.

    Manuál na nastavenie a inštaláciu tlačového ovládača https://epokladna.sk/navod-na-nastavenie-exvan2-tlac/.

    Zariadenia, pre ktoré je tlačový ovládač určený: 

    • Mobilné termotlačiarne tlačiace na 58 mm termopásku: ExVAN RPP 02, Elcom RPP 02, ExVAN, Zj – 5805, ZJ – 5802, Elcom RPP – 200, Xprinter - P100, Xprinter – P200, Goojprt - PT210, Goojprt MTP-II, Cashino PTP-II, Elio P200 BT atď…

    • Terminály: ExVAN Minipos V1S, ExVAN Minipos V2, Elio MiniPOS A02

    • Stolové termotlačiarne tlačiace na 80 mm termopásku: ExVAN Q80 BT, ExVAN N80 BT, ExVAN N80II BT, ExVAN V80L BT,  Elio XP-Q80 BT atď.





    Licencia je pre jednu tlačiareň. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude tlačiareň používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu!

    Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Android mobil alebo tablet.

    POZOR!!! Aplikáciu ExVAN2 tlač môžete nahrať na viac Android zariadení (mobil alebo tablet) podľa potreby. Bez ďalších obmedzení.

    Kúpou licencie získavate:

    • 1 rok aktualizácie

    • 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie)

      Technické predpoklady funkčnosti aplikácie


      1. Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na  zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu

      2. Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.

      3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.




    V prípade ak ešte nemáte tlačiareň, alebo hľadáte novú tlačiareň pre tlač z VRP 2 v sekcii Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP – Virtuálna registračná pokladnica nájdete tlačiarne už od 69.00 € s DPH. Cena je vrátane tlačového ovládača ExVAN2 Tlač pre tlač z aplikácie VRP 2.

    Pri objednávke nezabudnite uviesť Vaše DIČ, aby sme vedeli vystaviť licenciu pre správnu organizáciu.





    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
    Skladom
    8fbb2c21b68125ae23736cdab62f76ffVýjazd technika na prevádzku zákazníka


    Špecifikácia:

    • cestovné, amortizácia vozidla, paušálna cena pre Košice





     

    Skladom
    Zľava -3%
    6ac173a78ee5b8d794c68393bea61dd9UPGRADE DPH 2025 BOWA pokladníce

    Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 


    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?


    Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.



    Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.


    POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.




    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.


     

    Skladom
    c8ffcc15a27d6fd3a424d28a97255344Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch
    V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.

     

    V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!

     

    Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 96 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.

     

    Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.

     

    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.

     

    * počas pracovných dní

     
    Skladom
    d526c1930ef523f448543d30ee82b6b6Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre stolové BT tlačiarne
    Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre nasledujúce modely tlačiarní:

    • Tlačiareň ExVAN V80L USB + Bluetooth pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica

    • Tlačiareň ExVAN N80II Bluetooth+USB pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica

    Skladom
    f1c3b53892688808b034a3df514c10a2Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre stolové tlačiarne
    Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre nasledujúce modely tlačiarní:

    • Tlačiareň ExVAN V80L USB + RS232 pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica

    • Tlačiareň ExVAN N80II USB pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica

    Skladom
    f5f628c7ef864a51d7252668109240daPredĺženie záruky na 24 mesiacov pre mobilné tlačiarne
    Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre nasledujúce modely tlačiarní:

    • Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP ExVan Plus pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica

    • Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP ExVan pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica

    • Tlačiareň k virtuálnej pokladni Elcom RPP 02 pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica

    • Tlačiareň k virtuálnej pokladni ExVAN RPP02 pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnic

    • Elcom RPP 02 mini bluetooth tlačiareň

    Skladom
    f2dce94590c23c1adc25f3dececaee94Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre VRP ExVan MiniPOS 02
    Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre nasledujúce modely tlačiarní:

    • Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP ExVan MiniPOS 02 - virtuálna registračná pokladnica

    Skladom
    d802c05d3c85422d17b1124cf5f15d13Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre ExVAN miniPOS V1S / V2
    Predĺženie záruky na 24 mesiacov pre nasledujúce modely tlačiarní:

    • Tlačiareň k virtuálnej pokladni elio miniPOS V1S mobilný terminál pre tlač z VRP - virtuálna pokladnica

    Skladom
    Zľava -8%
    8eb01d51579d202d0ace29d5ee16c0feNastavenie a Aktivácia eKasa - Online pokladnice
    Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov:

    ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution

    pokladnice pod názvom:

    Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO

    Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov.

    Nastavenie zahŕňa:

    • Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti

    • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje

    • Testovacia komunikácia so serverom colnej správy

    • Zápis do servisnej knihy pokladnice

    • Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU


     
    Skladom
    Zľava -21%
    ac19cddf8f2229240edb92c140f1ffaaPomoc cez vzdialenú plochu -Teamviewer

    • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču

    • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer

    • v prípade ak potrebujete spravovať Váš ANDROID mobil alebo tablet, použite tento softvér  Team Viewer - Quick Support  a Team Viewer Universal Add On

    • po stiahnutí, nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska

    • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie

    Skladom
    Zľava -15%
    42b34f2f386d01f6fd055dc4004a479aProgramovanie PLU položiek - úprava cenníkov
    Na všetkých registračných pokladniciach máte možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate .

    Pri tovarovej položke sa programuje:

    • názov - popis PLU

    • cena PLU

    • čiarový kód PLU


    Dôležité upozornenie: Pri zmene počtu tovarových položiek sa vymažú všetky už naprogramované nastavenia a preto pred zmenou počtu tovarových položiek vytvorte zálohu všetkých tovarových položiek na PC.

    Odporúčaný postup pri zmene počtu PLU:

    1) vykonať uzávierku PLU,

    2) vykonať Z dennú uzávierku,

    3) odzálohovať databázu PLU (lebo pri zmene počtu PLU sú položky v pokladnici zmazané),
    Skladom
    Zľava -14%
    778447de6d0067b2fe3f36c2fed1dfc1Fiškalizácia a defiškalizácia registračných pokladní
    Fiškalizujeme a defiškalizujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov:

    ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution

    pokladnice pod názvom:

    Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT4000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, Ditron, Mira, SIMA, ZIP, FiskalPRO

    Ako servisná organizácia registrovaná finančnou správou Vám vieme pokladňu zaslať už fiškalizovanú – bez ďalších prieťahov.

    Fiškalizácia zahŕňa:

    • Naprogramovanie údajov hlavičky, fiškálnych údajov,

    • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje

    • Zápis do knihy pokladnice

    • Zapečatenie pokladnice plombu Finančného riaditeľstva


     
    Skladom
    13d4385ac0cdf63f99f937d57dfcb7e0UPGRADE DPH 2025 pre 3KPOS pokladnice
    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?




     Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potr...
    Skladom
    cd8597b020d42196be3a4eb8bf14a608UPGRADE DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice
    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?




     Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potr...
    Skladom
    Zľava -20%
    ab7392659043228147126163e863216dUPGRADE DPH 2025 pre MRP eKasa 8000 pokladnice
    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?




     Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potr...
    Skladom
    Zľava -10%
    cd8597b020d42196be3a4eb8bf14a608Bundle AKCIA zmena DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice
    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?




     Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potr...
    Skladom
    Zľava -4%
    791de38fbb89eb784254c3e58b3219caBundle AKCIA zmena DPH 2025 pre ELCOM pokladnice
    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?




     Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potr...
    Skladom
    Zľava -22%
    34c2b984e4a602c1dae217ff8f7400afAktualizácia Softvéru SW a Firmware FW eKasa pokladníc
    Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?




     Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potr...
    Skladom
    7c96d9f1c9aa622655d7a48c89c592b6UPGRADE a AKTIVÁCIA "DPH 2025" pre pokladnice FiskalPRO
    Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH.

    &n...
    Skladom
    Zľava -6%
    81838b06f77bf1dc7c40dc530b6ee7cfLicencia na zmenu DPH 2025 pre pokladnice ELCOM
    Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH.

    &n...