Domov
    Kategórie
    Košík
    Obľúbené
    Profil

    Podpisové riešenia

    Skladom
    96c89613b4305c542b388332dfe871b7Uniq Sign

    Uniq Sing


    – s integrovaným podpisovým tabletom (digitizérom) je inovatívne zariadenie určené do moderných klientskych centier. Poskytuje elektronickú identifikáciu osoby, moderný biometrický podpis a jeho objektívne a sofisti-kované overenie. Ponúka užitočné funkcionality dotykového ovládania (otáčanie, zväčšovanie, listovanie a podobne).
    Skladom
    015ecb59e135209267683dd2405de7deSecure Sign II
    Secure Sign II je inovatívny displej s dotykovým panelom a podpisovým tabletom - digitizérom.

    » inovatívne zariadenie určené do moderných klientskych centier

    » poskytuje elektronickú identifikáciu osoby, moderný biometrický podpis a jeho objektívne a sofistikované overenie

    » ponúka vysoký komfort dotykového ovládania (otáčanie, zoomovanie, listovanie a podobne)
    Secure Sign II je intuitívne prepojenie podpisového zariadenia a dotykového displeja, vďaka ktorému sa stane elektronické podpisovanie prehľadnou záležitosťou. Vaši zákazníci sa podpisujú priamo na dokument a jasne vidia, čo podpisujú. Podpis je prakticky nesfalšovateľný a zabezpečí presnú a podrobnú identifikáciu osoby. Elektronizácia obchodných procesov vedie k vysokým úsporám prevádzkových nákladov od papiera po úložné priestory a tonery do tlačiarní.
    Skladom
    b63db9d043d284d68bb03027c649a142Digital Desk SA

    NOVÁ CESTA K VAŠIM KLIENTOM




    Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi.




    Hlavnou výhodou tejto verzie je ľahká integrácia do súčasného prostredia (kancelárske stoly, zákaznícke pulty). Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.

    Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.

    Skladom
    9bccd19e246c53e4310008a2b6b8cffbDigital Desk
    Nová cesta k vašim klientom

    Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.

    Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.

    Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
    Skladom
    73c7beaf2913756024381d097a8c93d7Infokiosk
    OBSLÚŽTE SVOJICH KLIENTOV AKO NIKTO INÝ

    Info Kiosk


    je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
    Info Kiosk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.Prezentujte vaše ponuky v čase, keď sa zariadenia aktívne nepoužíva. Jedným dotykom sa Info Kiosk zmení na samoobslužné pracovisko. Klienti môžu vykonať mnoho úkonov bez zásahu vašich zamestnancov.